.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولين اطلاعيه جبهه متحد اصولگرايان گلستان

جبهه متحد اصولگرايان استان گلستان اولين اطلاعيه خود را در استان صادر كرد.

در اين اطلاعيه آمده است، مردم عزيز و فهيم استان گلستان براساس نتايج استخراج از نظرسنجي صورت پذيرفته توسط موسسه نظرسنجي انديشه سبز گلستان، در اواخر بهمن سال جاري، بسي خرسنديم كه به اطلاع برسانيم، حسن اعتماد شما مردم در نظرسنجي به كانديداهاي مطرح اصولگرايان ما را بر آن داشت تا پيشاني سپاس به درگاه احديت ساييده و از حسن توجه و نظر شما مردم آگاه نيز تشكر داشته باشيم.
در ادامه اين اطلاعيه آمده است: در فضاي غبارآلود ناشي از تبليغات سوء دشمنان خارجي و داخلي ملت، به حمدالله در اين استان شما مردم نشان داديد كه فراتر از گفتار به عملكردها توجه داشته و خدمتگزاران واقعي را نه براساس شعارها و ادعاها بلكه در عملكرد و رفتار مجلس هفتم و دولت نهم شناسايي كرده‌ايد.
روي همين اصل توقع داريم در 24 اسفند با حضور پرشكوه و انبوه خود در حوزه‌هاي اخذ رأي به كانديداي منتخب اصولگرايان استان رأي دهيد تا در سايه تشكيل تيم هفت نفره نمايندگان استاني منتخب اصولگرايان از عقب ماندگي‌ها كاسته و به اهداف بلند و پيشرفت‌هاي بزرگ مادي و معنوي در اين استان دست پيدا كنيم.
جبهه اصولگرايان در استان گلستان پيش از اين در حوزه انتخابيه گرگان، آق قلا: سيدعلي طاهري، سيدهادي حسيني. در حوزه انتخابيه علي‌آبادكتول: سيدحسن سيدي. در حوزه انتخابيه مينودشت و كلاله: سيدمجتبي حسيني. در حوزه انتخابيه گنبدكاووس: سليمان عباسي. در حوزه انتخابيه كردكوي، بندرتركمن و بندرگز: سيداحمد علوي. در حوزه انتخابيه آزادشهر و راميان: مرادعلي منصوري رضي به عنوان كانديداي اين جبهه معرفي كرد.
استان گلستان داراي شش حوزه انتخابيه اصلي است كه هفت نماينده به مجلس شوراي اسلامي معرفي خواهد كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.33 seconds.